Mittwoch, 13. April 2011

Woche 25 - Arbeit und Arbeit :D

Heute arbeitete ich ein bisschen an meinem Beat und an den Texten.
Wie versprochen zeig ich euch

Strophe 1
Das Schlüsselwort für eus Imigrante,
isch Respekt also fang ah zu kapiere,
ohni Respekt bisch du nüt,
ned emal denn wenn du so guet Rapsch wie nüt,
du musch dir Respekt selber verdiene,
Alli mit grosse Fresse tümer ufd Strasse vernichte,
chum damit klar du spasst oder fang ah Eier sueche wie de Osterhas,
Mini Rheimes sind zu krass,
uf dere Welt brucht mer immer echli Ego,
suscht hat mer verlore wie das Geld bim Brutto,
jetzt gahts los, Round 2 cha afoh,
min Gegner isch chancelos, Emmä,
das isch de Ort idem ich lebä,
une drah vo mir grad sgrösste Ghetto,
wenn dich deit keine kennt wirsch du schnell usgno

Refrain
Respekt isch schlüsselwort, also gahn fort,
und nenn mich mister Lord,
mini Gebette hört nur de Rapgott,
und das isch de Tupac, ja es sind nur Grücht er isch tot

Einer meiner agressiveren Arbeiten aber für mich ganz OK.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen