Dienstag, 12. April 2011

Woche 20 - Beginn meines Projekts

Diesen Mittwoch begann ich mit meinem Projekt, zur Erinnerung mein Projekt ist ein Debüt Album machen. Heute habe ich nur Texte geschrieben hier ein Beispiel der Song heisst Träume:

Strophe 1
Wenn ich dänke was alles scho passiert isch,
obwohl ich no mis ganze Läbe vor mir han,
Ich han Entscheidige gtroffe wo mer mich für dumm halte chan,
doch ich definiere dumm anderst,
dumm chönt dini Entscheidige si, Dumm chönt dini Blicke si,
doch wer wenig weiss chan no viel lerne,
versuechet ned mich abezmache denn ich kämpf für mini Träume,
ich stahn dazu ich ficke alli die im Weg stönd,
denn das isch min Weg 2 Rheimes und endlich ihr verstönds,
wenn ich einmal verlüre, stahn ich uf und mach witer,
denn Endi isch no wit weg, Endi vo dem Weg.
Agfange als Amateur, mis Ziel Rapdiktaktor,
wenn es sie muss wärd ich zum Monster,
ich studiere Rap wie en Forscher,
denn wenn ich träume, immer das gliche, ich stahn ufd Bühne,
und fang a rheime, uf das Stück Papier fangt mini Gschicht ah,
und irgendwenn wird sie Ende, ferner Zit hoff ich,
denn ich ha mir viel vorgno und ich han ned bock es zbeende.

Ich habe für den Song auch einen passenden Beat von www.rappers.in

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen