Donnerstag, 16. Juni 2011

Woche 26 - Auswahl des zweiten song

Heute machte ich einen zweiten song. Er heisst Who Is? und den Beat hab ich auch von www.rappers.in. Der Beat ist eigentlich von Bruno Mars einfach die Strophen sind leer, damit ich dort reinrappen kann und im Refrain singt er. Der Text geht so:

Strophe1

Wer isch scho Perfekt, nenn mir ein Name,
Ich wot sis Gheimniss wüsse, für 1000 Franke,
Wer macht kei Fehler, Wer hat e perfekti Famillie
überhaupt öpert wo no glücklich isch gibts hüt fast nie
Eussi Welt isch kaputt,
jede zweite jugendliche schmisst sis Lebe furt,
verjunkti penners ohni Zukunft,
wennd alles und sind jede Tag druff,
Machet nüt darus was sie hand
sondern verfulet bis sie das bechömet was sie wand,
ich sag eu nur eis, Ohne Fleiss kein Preiss,




Strophe 2

Oder anderi macht eine uf glücklich
verstecket sich hinter e Fassade,
niemert gseht es, nur ich
denn ich mache das gliche dure
ich verstecke mich hinter mis lache
wie das stöhne vo e Hure,
Das Lebe isch grausam,
meh muss dafür kämpfe wie inem boxkampf,
entweder schaffsch du es oder du liegsch am bode K.O,
Es chömet immer wieder neui Herusforderige die sind hart, genauso wie en Box vom Klitschko,
Stahn uf, ich glaub ah dich,
du wotsch öpis grosses schaffe, genau wie ich,
min weg isch Rap, ich glaube a mine Texte und mache de Track,

Strophr 3

Mini Lines bestimmet min Weg
36 Bars uf dem Track,
und das macht einem Stolz
wemmer gseht was mer schaffe cha
früehner de mitm Kopf us Holz,
Jetzt bin ich de Poet us Stolz,
Ich wott alles chöne, doch au ich han mini Macke,
nur will ich öpis ned schaffe, tun ich ned ume kake,
Ich nimme Händ vo mine Kollegene die ich vertraue
denn mir hand euse Stolz eus chammer ned chaufe
Mir sind 1 Crew und keine vo eus isch e Falschi Schlange

Der Song ist meine Beste Arbeit bis jetzt und ich werde ihn ganz bestimmt in meiner Präsemtation vorstellen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen