Donnerstag, 16. Juni 2011

Woche 30 - Abschluss des Projekts

Heute beende ich mein Projekt. Ich muss die schriftliche Arbeit abgeben und meine gestalterische Arbeit. Nun ja, ich musste ja meine Arbeit im Studio abholen, also alle 3 songs. Als ich dort war hat Sassy der Besitzer des Studios gesagte er hätte einen Trojaner Virus bekommen und alles gelöscht ist. Ich war sehr traurig, weil dahinter steckt viel Arbeit drin. Ich sagte daa Herrn Donze und er sagte ich muss irgendwas präsentieren mit leeren Händen kann ich nicht an den Präsetationsabend mitteilen. Einen Tag später sagte ich ihm, dass ich vor allen auftreten will, dass wollte ich eigentlich von anfang an nicht, aber man muss sich mal etwas trauen, also machte ich aus und ich wählte den zweiten Song aus. Meinen Zweiten Song Who is? werde ich an den Präsetationsabend performen. Hier nochmal der Text dazu.

Who is?

Strophe 1

Wer isch scho Perfek, nenn mir ein Name,
Ich wot sis Gheimniss wüsse für 1000 Franke,
Wer macht kei Fehler, wer hat e perfekti Familie,
Überhaupt, öpert wo no glücklich isch gibt’s hüt fascht nie,
Eusi Welt isch kaput,
Jede zweit Jugendliche schmeist sis Läbe furt,
Verjunkti Penners ohni Zukunft,
wend alles und sind jede Tag druff
machet nüt darus, was sie hand,
sondern verfulet bis sie das bechömet was sie wänd,
Ich sag eu nur eis, so funktioniert eusi Welt ned,
Meh muss hart schaffe für das was mer wet.

Strophe 2

Oder anderi machet eine uf glücklich,
verstecket sich hinter e Fassade, niemert gseht es nur ich,
denn ich mache das gliche dure,
Ich verstecke mich hinter mis lache,
wie das stöhne vo e Hure,
das Lebe isch grausam
Meh muss dafür kämpfe wie inem Boxkampf
entweder schafsch es oder du liegsch am bode K.O.
Es chömet immer neui Herusforderige die sind hart,
genauso wie en Box vom Klitschko,
stahn uf ich glaub a dech, du wotsch öpis grosses schaffe,
genau wie ech, min weg isch Rap
ich glaub a mini Texte und mache de Track


Strophe 3

Mini Lines bestimmt min Weg
12 Bars uf dem Track
und das macht einem Stolz
Wenn mer gseht was mer schaffe cha
Früehner de mitm Kopf us Holz
Jetzt bin ich de Poet us Stolz,
Ich wot alles chöne, doch au ich han mini Macke,
Nur will ich öpis ned schaffe,
gahn ich ned umekake,
Ich nimm e Hand vo mini Kollege die ich vertraue,
Mir hand eusse Stolz eus chammer ned chaufe,
Mir sind ei Crew und keine vo eus isch e falschi Schlange

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen