Donnerstag, 16. Juni 2011

Woche 27 - Der Dritte Song

Heute habe ich neue Beats angehört und heruntergeladen. Da ist mir ein Beat ganz besonders aufgefallen.
 Es ist der Beat von Adele - Rollin in The Deep. Einfach wieder leere Strophen mit Refrain.Den Ersten Song Träume hab ich schon aufgenommen. Den zweiten Song kommt nächste Woche gleich mit dem Song hier.



In die Tiefe

Stophe 1

Mich verschluckt die Dunkelheit,
Ich verschlucke immer wieder die Tiefe,
Mir wird unheil,
Mini Auge wärdet imme schwärzer,
Ich han no soviel vor, Mini Karriere als Rapper,
Ich wot no e Lehre,
für mini sicherheit,
Ich wot Geld ha,
Und kei Dunkelheit,
Was isch mit mir los,
Ich chume neme los davo,
Ich gsehn mis Lebe,
Alles was passiert isch,
i 60 sekunde,
Wie e diashow,
Es fangt ah aminere geburt,
und endet da,
Und jetzt gahts los, ich ficke alli ah,
Ich han die Macht,
und jetzt isch fertig,
Mir isch schwarz vord auge,
Und ich bin verängstlich,


Strophe 2

Ich läbe mis Läbe
Dreieh witer mini Runde
doch ich weiss
öpis bedrückt mich
ich gsehn alles schwarz weiss
Ich gsehn die Welt farblos
Hier isch nüt guetes los
De Krieg in Lybien
Fertig isch die Zit des Diktators
Japan das arme Land
Kein Land hat das verdient ned Japan
ned was au immer
Wie die Welt deit untergaht, betet zum Himmel
Erst Erdbeebe, denn Tsunami
und jetzt Fukushima
Jetzt isch ihri Welt schief
ich wünsche ihne alles gueti
Und glaubet ah das gueti
Du hasch probleme
die hand tusig
und jetzt gahn go spende
bevor ich dir eini gibe
denn du hasch geld und die sind am stärbe

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen