Donnerstag, 16. Juni 2011

Woche 28 - Texte schreiben

Heute hab ich in den 3 Stunden Projektunterricht nur Texte geschrieben, dabei hat mir einer besonders gefallen, nähmlich 16 bars. So heisst der Song. Er wird vielleicht ein Bonustrack wenn ich genug Zeit habe es aufzunehmen. Ich habe bis jetzt den 2.ten und den 3.ten Song aufgenommen. Man muss es nur noch richtig bearbeiten und dann kann ich die Songs abholen und bin somit fertig mit meinem Projekt. Ich bin Stolz auf meine Arbeit ich poste euch jetzt den Bonustrack denn ich nur aufnehmen wenn ich noch genügend Studiozeit habe.

16 Bars

Stophe

1. Ich schreie 16 Bars, Ich stürme die Bars,
2. Dank mer gibt’s fast kei Alk,
3. De Text woni schribe, isch überleit und ned ussegschisse,
4. Wie ihr möchtegern schleimet,
5. Möchet uf härt die cheibe,
6. Aber jetzt klärt das lied uf, Die wo anderi beleidiget sind eifach schlecht druff
7. denn sie sind mit sich selber ned zfriede
8. deshalb münd sies as üsserste triebe
9. Eifach chli schisse, und so voll übertriebe,
10. Ich sag nur eis mir sind die Mehrzahl und erzählet kein scheiss,
11. Mir hand ahnig vom Läbe,
12. Du ned, deshalb wirsch du au früeh stärbe,
13. Wem kümmert das scho, wer brucht dich no,
14. Du bisch e Missgestalt, genau wie de Dumbo,
15. Fazit vo dem Text, wenn einem ned gfallt was er gseht,
16. Sot er erst bi sich selber luege, was ehm fehlt,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen